woensdag 4 april 2012

Happy Easter! TOMIC Challenge 44



Deze week hebben we weer een leuke Challege op het TOMIC blog. We gebruiken hiervoor een sketch van mijn lieve DT collega Liza.
Het is de bedoeling dat je op je kaart iets van een paashaas verwerkt, dat mag een stempel of iets anders zijn, als het maar een paashaas is.



Dit is de kaart die ik heb gemaakt met de sketch.
Ik heb een kaart van witte Cardstock gemaakt. Het prachtige papier is van Pion Design, het komt uit de webwinkel van Doe@ding. De stempels zijn uit wat oudere Paascollecties van Magnolia.



Op de kaart heb ik bloemen gebruikt die uit de winkel van Magnolia komen. De doily die ik heb gebruikt is van Cheery Lynn en komt net als het prachtige kant uit de winkel van Doe@ding.



Voor deze kaart heb ik o.a. de volgende kleuren Distress Inkt gebruikt:
Weathered Wood, Chipped Sapphire, Vintage Photo, Brushed Corduroy, Pumice Stone, Frayed Burlap, Black Soot, Aged Mahogany, Antique Linen, Tattered Rose en Tea Dye.



De vlinders en de swirls tussen de bloemen zijn van Unique Hobbyproducts. Om de kaart af te maken heb ik een schattige DooHickey tag gebruikt.

Ik wil je alvast bedanken voor het bezoeken van mijn blog. Ik zou het heel leuk vinden als je deze week meedoet met de Challenge. Daarnaast vind ik het ontzetten lief als je een berichtje voor me achterlaat.

Veel liefs,
Monique xxx

50 opmerkingen:

  1. Wowwww ..... dit is weer een schitterende kaart Monique, prachtig !!!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Monique. En erg leuk dat thema pasen :D

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je toch weer en verschrikkelijk lief kaartje gemaakt Monique!
    Veel liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Monique! What an amazing card again...just beatiful! Really like the blue touch in this card, so fresh and nice!
    Happy Easter my friend.
    Hugs Lillemor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh how wonderful your card is! love your fab design, the bunnies are so cute!
    Beautiful image.
    Love, Mel. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een plaatje Monique.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Monique, deze 2 stempels blijven toch ook wel favoriet bij mij (zoals zoveel;)) Het blauw erbij vind ik ook erg mooi.
    Leuk dat ik je in Zeist ziet, gezellig!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart en mooie details erop
    Ben je volgende week in zeist ?? Ik kom als het goed is zondag ,kijken of je dan plaats hebt komt mijn dochter een keer meedoen. Vorig jaar was ze net te laat
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Miriam,

    Ik ben er op beide dagen met een Make 'n Take, dus dat moet lukken!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een pracht van een paaskaart krijgen we hier weer te zien! Ik hou zo van al die fijne details die je altijd in je kaartjes verwerkt.
    Meedoen met de sketch zal niet meer lukken maar genieten doe ik hier weer met volle teugen.
    Fijne paasdagen,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Monique...er is veel leuks op te zien. Ook weer supermooie kleuren.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is hij weer mooi Monique.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zo deze kaart ziet er prachtig uit en ook erg leuk zijn de konijntjes op de voorgrond!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. erg mooie kaart hoor monique en erg mooi ook zo die kleuren
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Monique.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Natuurlijk laten we een berichtje achter.
    Wat is hij weer mooi.
    Prachtige kleuren combi.
    Ik heb de distress kleuren combi even overgenomen vind het super mooi.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super kaartje weer Monique , echt heel erg mooi.
    Vind de doily ook helemaal geweldig
    Veel liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat is het weer een schattige kaart Monique, lief van kleurtjes en als altijd prachtig versierd en afgewerkt.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Weer een prachtig werkstuk heb je gemaakt Monique. Alles aan je kaart is mooi.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Monique,
    Wat een supermooi kaartje weer, het is ook een echte Monique Lokhorst kaart, jij hebt zo'n duidelijke eigen stijl, echt mooi.
    Lieve stempels en ik ben ook weg van de spulletjes van Unique.

    Nog heel veel freubelgroetjes,

    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hai Monique, wat een beauty weer! Prachtig hoe mooi je alles weer met elkaar weet te combineren, mijn complimenten hoor! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw!!! wat een schitterende kaart Monique!! Het is weer zo'n mooi geheel!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is weer een beauty geworden Monique!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterend Monique, ik kijk mijn ogen weer uit!!!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. monique wat is je kaart weer prachtig
    alles er om heen is zo mooi
    groetjes alie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wow prachtig kaartje weer hoor

    liefs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wow Schitterende Creatie Monique deze is weer een lust voor het oog !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  28. What a beautiful Easter card just full of fabulous detail just superb!! Chanelle xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooi kaart monique er is weer van alles op te zien mooie sketch ook.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oohhh wauw Monique, wat schitterend weer, geweldig!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gorgeous card, I love the little details and style that you put into it.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een super mooi kaartje
    Fijne paasdagen
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  33. hoi monique
    je kaart is weer helemaal top
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Weer en super mooie kaart! Lekker dat je met Paaskaarten vlinders, bloemen en haasjes kan combineren toch? Alvast fijne Paasdagen voor jou en je gezin! Groetjes, Levine en Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een schitterende kaart weer.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Sandra,

    Wat gaaf, dan ga ik je zeker ontmoeten. Ik ben in Zeist op de stand van Magnolia. Ik verzorg daar een Make 'z'n Take. Ik zal de kleur roze in de gaten houden!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Monique, this is beautiful! So many gorgeous things to look at on your card and your coloring is beautiful! Happy Easter, hugs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een schitterende creatie heb je weer gemaakt, zoals gewoonlijk. Heerlijk om naar deze kaart te kijken, er is zoveel te zien!

    Fijne paas(haas)dagen!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Beautiful work Monique, love the soft colours and gorgeous Tilda, with amazing attention to detail!
    Your newest follower :)
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een mooie lieve kaart.
    Prachtig.
    Hele fijne paasdagen.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  41. This is soo gorgeous Monique! And really clever to use those two bunnies:)
    I wish you and your family a Happy Easter <3
    Hugs, Camilla

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wow, mooi gemaakt weer Monique.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hej Monique,

    Wat een snoezige en lieve paaskaart is het deze keer weer geworden!!!
    Die bloementoef staat er ook prachtig bij!!!

    Veel Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Een schatje Monique! Prachtige kleuren en details.... super gedaan!

    Liefs, fijne paasdagen en tot
    volgende week,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat is het weer een schitterende kaart, die je hebt gemaakt.


    Fijne paasdagen.


    Liefs Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een gezellige kaart is dit, leuk al die kleurtjes samen, liefs Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Sorry dat ik nu pas reageer, wat heb je Tilda weer prachtig ingekleurd en schitterend neer gezet, de bloemen zijn ook zo mooi, tot een zaterdag liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Absolutly gorgeous Monique, love the soft colours and vintage feel
    HUGZ Fleur xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  49. WOW!!! GORGEOUS card. AWESOME coloring and BEAUTIFUL details. I love it!
    Hugs,
    LIM

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi Monique

    Wat maak jij mooie kunstwerkjes, echt allemaal even prachtig.Je gebruikt ook hele mooie kleuren in je kaarten. Ik heb zelf pas een workshop inkleuren met distress inkt gevolgd bij Miranda, en ik vind het nog best moeilijk. Maar ik ga gewoon heel veel oefenen.
    Ik ben gelijk volger geworden want nu wil ik niets meer missen van je.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen