woensdag 20 maart 2013

Tilda with Big Ice Cream!


Vandaag wil ik je een nieuw projectje laten zien. Dit is een servethouder van het leuke merk Let's Get Bizzee! Ik ben door Nancy van Let's Get Bizzee gevraagd als Guest Designer, hoe leuk is dat! Toevallig hebben we bij Doe@ding een workshop gepland met hun servethouder, dus dat kwam mooi uit.


De workshop wordt gegeven op zaterdag 20 april a.s. Je kunt je inschrijven voor 2 tijden. Er is een groep 's morgens, die begint om 10.00 uur en er is een groep 's middags, die begint om 13.30 uur.


Om deze superleuke servethouder op te pimpen maken we natuurlijk weer gebruik van prachtige materialen van bijvoorbeeld Magnolia, Pion Design en Unique Hobbyproducts.


Je gaat bij mij deze schattige stempel inkleuren en bij Angela ga je deze servethouder in elkaar zetten.


We hopen dat je de servethouder leuk vindt en dat je snel inschrijft. Je kunt je opgeven via de webwinkel van Doe@ding of gewoon even bellen. Telefoon 0181-625017
Ik vind het natuurlijk weer superleuk als je even een reactie voor me achterlaat!

Veel liefs,

Monique xxx

36 opmerkingen:

  1. WAUW wat een SCHITTERENDE creatie Monique, prachtig!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaartje, erg mooi model

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eine wunderschöne Kreation.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi monique
    ik kom natuurlijk ook
    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een beauty Monique en leuk voor een workshop!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow wat een mooi en leuk project zeg!
    Jammer dat ik iets te ver weg woon! Ik hoop je weer te zien op de Art Specially in Zeist!
    Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is absolutly gorgeus, Monique!

    HUGS SUSY

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige servethouder en ben wel jaloers dat ik nooit zo workshop kan bijwonen maar toch een beetje kan genieten van het moois wat je hebt gemaakt
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dit schitterend gemaakt. ik vind het een toppertje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Monique,
    Wat een super mooi projectje weer.
    Liefs
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een pracht Monique.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is weer superrrrr gaaf Monique
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi monique wat een leuke creatie weer.
    zelf maak ik ook wel eens een kaartje en kleur die in met distressinkt maar om je voor een workshop in te schrijven wat moet je dan kunnen om mee te komen? lijkt me heel leuk maar ben nog niet zo een kei, ha ha ha groetjes francien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Francien,

      Je bent van harte welkom, het kunnen kleuren ga ik je proberen bij te brengen. Geduld is heel handig. Ik hoop dat je het een keer probeert!

      Veel liefs,
      Monique xxx

      Verwijderen
    2. Hoi Francien, ik ben afgelopen zaterdag voor het eerst bij Monique op workshop geweest en had helemaal nog nooit met distressinkt gekleurd en voor mij viel het best mee. Gewoon gaan, is heel erg gezellig ook!

      Verwijderen
  14. Hoi Monique, wat een mooie creatie, Prachtig !!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gaaf project Monique!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Monique wat heb je dit weer schitterend gemaakt, zo mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige creatie.Het afdrukje heel mooi gekleurd.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een dotje van een creatie prachtige kleuren en Tilda is ook heel schattig, Toppiejoppie!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig heb je dit gemaakt .
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige servethouder en zo mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gave servethouder...leuke tilda ook. Ik vind je tasje uit je vorige berichtje ook zo gaaf. Groetjes, Martine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hej Monique,

    OOooohhh deze creatie is ook alweer zóó SNOEZIG!!!!
    Wat een LIEFFIE!!!!

    Groetjezzz
    Veel liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohh wat ziet dit er weer leuk uit Monique.

    Liefs Suze xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Monique,
    Wat een prachtig eindresultaat! Super deze servetten houder Dat is echt een eyecatcher op iedere tafel!
    Groetjes en prettig weekend gewenst,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Monique,
    Bedankt voor de gezellige dag zaterdag j.l.
    Tot gauw.
    Liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Monique,
    Afgelopen zaterdag de WS van de tissue box bij jou en Angela gevolgd. Wat heb ik genoten!
    Inmiddels is het klaar en staat op mijn blogje en ook hier nog even: bedankt voor de leerzame en gezellige dag!
    Liefs, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hej Monique,

    Beeldschoon en een super leuk project van LGB servetten standaard. Hoe krijg je het toch keer op keer zo smaakvol. Wens jou en je mannetje/zoons ook fijne paasdagen en hoop iets minder koud. Nu sneeuwt het weer, ongelooflijk toch.

    Warme groetjes,
    Liefs Aniet XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Monique,

    prachtige servethouder vindt ik het, super mooi gewoon!!
    Wat ik me afvroeg de 2 swirls die je hebt gebruikt zijn dat embellisments of zijn het malletjes die b.v. door de Big Shot kunnen?
    Graag hoor ik het van je!

    Liefs groetjes,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Hetty!

      Het zijn embellishments van Unique. Ik heb 1 swirl doormidden geknipt.

      Veel liefs,
      Monique xxx

      Verwijderen
  29. Beautiful. As always loving your colouring and great lay-out. You always add the perfect details :)Janine

    BeantwoordenVerwijderen